Laatutyö

LaatutyöLaatutyö on meille hyvin tärkeä ja vuoden 2014  alussa Hotel Sea Front sai Laatutonni sertifikaatin. Laatutonni on matkailualalle räätälöity laatuohjelma, joka pohjautuu kansainvälisiin laatupalkintokriteereihin. Yksi tämän ohjelman tavoitteesta on että yritys ja sen henkilöstö oppii itsenäisesti kehittämään tuotteiden, palvelujen ja toiminnan laatua valmennuksen jälkeen. Kehitymme erityisesti asiakkaiden palautteesta joten antakaa palautetta!

Hotel Sea Frontilla on oma laatukäsikirja joka auttaa meitä tavoitteessamme.Laatukäsikirja sisältää mm arvomme joka on kaiken työn perusta.

1. Ystävällisyys

Kohtaamme kaikkia asiakkaita, muita henkilökunnan jäseniä sekä yhteistyökumppaneita ystävällisesti sekä kohteliaasti. 

2. Vieraanvaraisuus

Tavoitteenamme on toteuttaa asiakkaiden toiveet ja antaa heille parhaan mahdollisen oleskelun meillä.

3. Laatu

Haluamme tarjota samaa korkealaatuista palvelua kaikille asiakkaillemme. Pyrimme kehittämään asiakaspalveluamme niin että asiakkaiden toivomukset täyttyvät.

4. Vastuu

Jokainen henkilökunnan jäsen on vastuussa jokapäiväisen työn laadusta sekä  asiakassuhteista joita he luovat ja ylläpitävät. 

Hotel Sea Front tavoittelee vastuullista yrittäjyyttä joka tarkoittaa meille seuraavaa:

  • teemme työtä vähentääksemme haitallista ympäristövaikutusta. Säästämme energiaa mm. käyttämällä matalaenergialamppuja, vaihtamalla öljylämmityksestä pellettilämmitykseen sekä lajittelemalla lasia, kartonkia, paperia sekä biojätettä. Omaamme myös Green Start sertifikaatin ja sen myötä olemme valineet viisi toiminta-aluetta joita haluamme kehittää vuoden 2015 aikana.
  • ylläpidämme toimivaa asiakaspalautejärjestelmää.
  • teemme aktiivista työtä ollaaksemme hyvä työnantaja. Seuraamme vallitsevia työmarkkinasopimuksia ja lainsäädäntöä, otamme huomioon työturvakysymykset. Tarjoamme henkilökunnalle työterveyshuoltoa.
  • annamme henkilökunnan olla osallisena yrityksen toiminnassa tarjoamalla heille mahdollisuuden koulutuksiin.
  • toimimme eettisesti markkinoilla sekä liike-elämässä
  • kunnioitamme sopimuksia sekä ylläpidämme hyviä suhteita kuluttajiin sekä toimittajiin.